Mâncare pentru vedere. Mâncare și vedere bună, Video CSID


Meniu cont utilizator Acestea conţin betacaroten, vitamină solubilă care ajută la buna funcţionare a retinei şi, deci, îmbunătăţeşte vederea şi previne afecţiunile cauzate de îanintarea în vârstă. Nu doar betacarotenul însă poate ajuta la mâncare pentru vedere problemelor de vedere, ci şi alte vitamine şi minerale din următoarele 5 alimente: Legumele cu frunze verzi — sunt resurse importante de luteină şi zeaxantină, antioxidanţi despre care studiile au demonstrat că pot reduce riscul de dezvoltare a degenerescenţei maculare şi a cataractei.

mâncare pentru vedere

Ouăle —gălbenuşul, în special, deţine surse bogate de antixidanţi şi zinc, cu rol important în prevenirea afecţiunilor oculare specifice ce mâncare pentru vedere.

Citricele şi fructele mov afine, mure, coacăze, prune etc.

Mâncare bună pentru vedere. Dieta ochilor sănătoşi – top 5 alimente care întăresc vederea

Migdalele — sunt pline de vitamina E, care încetineşte procesul de îmbătrânire, inclusiv pe cel de degenerescenţă maculară. Un pumn de migdale pe zi asigură cam jumătate din doza zilnică recomandată mâncare pentru vedere vitamina E. Peştele gras — cum sunt tonul, somonul, macroul sau anşoa, este bogat în acizi graşi esenţiali polisaturaţi ce includ acizi graşi DHA acid docosahexanoicEPA acid eicosapentanoic şi ALA acid alfa-linoleicacizi ce sunt vitali pentru a ne păstra sănătatea în general, şi în special ne protejează vederea.

mâncare pentru vedere

Un studiu realizat de oamenii de ştiinţă americani arată că persoanele care consumă rar peşte gras oceanic se confruntă frecvent cu sindromul de mâncare pentru vedere uscat şi prezintă deseori tulburări de vedere. Citește și:.

mâncare pentru vedere