Video îmbunătățește vederea. Cum să îmbunătățești vederea acasă


Nu doar betacarotenul video îmbunătățește vederea poate ajuta la prevenirea problemelor de vedere, ci şi alte vitamine şi minerale din următoarele 5 alimente: Legumele cu frunze verzi — sunt resurse importante de luteină şi zeaxantină, antioxidanţi despre care studiile au demonstrat că pot reduce riscul de dezvoltare a degenerescenţei maculare şi a cataractei.

ping pong pentru vedere cum să vindeci miopia la 17 ani

Ouăle —gălbenuşul, în special, deţine surse bogate de antixidanţi şi zinc, cu rol important în prevenirea afecţiunilor oculare specifice bătrâneţii.

Citricele şi fructele mov afine, mure, coacăze, prune etc. Migdalele — sunt pline de vitamina E, care încetineşte procesul de îmbătrânire, inclusiv pe cel de degenerescenţă maculară.

usturime la ochi cauze viziunea începe să cadă

Da, 3 porţii pe zi te fac să vezi mai bine Un pumn de migdale pe zi asigură cam jumătate din doza zilnică recomandată de vitamina E. Raed Arafat Peştele gras — cum sunt tonul, somonul, macroul sau anşoa, este bogat în acizi graşi esenţiali polisaturaţi ce includ acizi graşi DHA acid docosahexanoicEPA acid eicosapentanoic şi ALA acid alfa-linoleicacizi ce sunt vitali pentru a ne păstra sănătatea în general, video îmbunătățește vederea în special ne protejează vederea.

Un studiu realizat de oamenii de ştiinţă americani arată că persoanele care consumă rar peşte gras oceanic se confruntă frecvent cu sindromul de ochi uscat şi video îmbunătățește vederea deseori tulburări de vedere.

trăiește cu o vedere slabă vedere în kazahă

Citește și:.